SONNENTOR Sléz

Kód: 6338
Novinka
Značka: SONNENTOR
89 Kč
Skladem (>5 ks)
Možnosti doručení

Je znám také pod názvy chlebíček nebo homůlky a skuteční milovníci čaje dobře vědí, jak úžasné jsou jeho vlastnosti. Svou sytě zelenou barvou a výrazně hořkou chutí vás přenese na jarní louku plnou rosy. Skvěle chutná v různých směsích s mátou nebo chrpou.

18 nálevových sáčků à 1,5 g

Detailní informace

Detailní popis produktu

SLOŽENÍ:

 

Návod k přípravě: čajový sáček na šálek (cca 250 ml) přelejte teplou vodou a nechte několik hodin, nejlépe však přes noc luhovat. Poté opět zahřejte - nevařte!

Doplňkové parametry

Kategorie: Bylinné čaje pro děti
Hmotnost: 0.2 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.

Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny. 

Tomáš Mitáček: „když mi Johannes nabídl, abych se s ním pokusil vytvořit něco podobného v České republice, byl jsem právě před ukončením školy a neváhal jsem ani minutu.“

SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.

Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje. 

V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.

Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz