SONNENTOR Knedlík v krku
Kód: 190Detailní popis produktu
Tento čaj obsahuje bylinky, které uleví vašemu krku a pomůže vám zase zpívat jako slavík.
Složení: Lípa květ bio, Černý bez květ bio, Šípek oplodí bio, Jitrocel bio, Sléz nať bio
Chuť: květinová, ovocná, nasládlá
Návod k přípravě: čajový sáček na šálek (cca 250 ml) přelejte vroucí vodou a nechte 5-10 min. luhovat.
18 nálevových sáčků
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pro zdravou maminku |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Příběh značky SONNENTOR se začal psát v roce 1988 nápadem nezaměstnaného mladíka Johannese Gutmanna v chudé oblasti rakouského Waldviertlu. Ten byl horlivým zastáncem ekologického zemědělství již v době, kdy slovo „bio“ ještě neexistovalo. A tak jako 23 letý začal objíždět místní trhy, nabízel balené bylinky, čaje a koření od místních sedláků a stal se v místním regionu známou postavičkou.
Na stejných principech - bio principech - zakládal s Tomášem Mitáčkem v roce 1992 český SONNENTOR na jižní Moravě, kterého učarovala myšlenka Johannnese Gutmanna dělat smysluplnou práci na pomezí potravin a lidové medicíny.
Tomáš Mitáček: „když mi Johannes nabídl, abych se s ním pokusil vytvořit něco podobného v České republice, byl jsem právě před ukončením školy a neváhal jsem ani minutu.“
SONNENTOR znamená česky sluneční brána a logem se tak stalo usměvavé slunce s 24 paprsky – pro každou hodinu dne jeden.
Český SONNENTOR začínal nejprve s prodejem vonných éterických olejů a s pěstováním léčivých rostlin v biokvalitě, tehdy určených výhradně k exportu. Postupně však zájem o byliny v bio kvalitě rostl, s prvními prodeji pomohly také prodejny se zdravou výživou. SONNENTOR přinesl na český trh sypané bylinné směsi a později také porcované čaje.
V roce 2009 se k SONNENTORU přidal Josef Dvořáček, který vnesl do fungování společnosti fůru invencí. Vznikla nová prodejna, exkurze do výroby, kavárna nebo bylinková, naučně odpočinková zahrada s vyhlídkovou terasou.
Koncept transparentnosti na všech frontách je jeho dalším obrovským přínosem nejen pro fungování společnosti, ale přispívá i k budování pozitivního obrazu bioproduktů a ekologického zemědělství v očích zákazníků jako celku.